Health Tip of The Day

Tuesday, January 15, 2013

baby Zorro

aku tak suka bercerita banyak tentang anak di blog.. sebab aku rasa anak and asben ni adalah hak milik aku.. so tak perlu share dengan orang lain.. shikit2 boleh laa..

takat nak update pasal ape yang dia dah pandai buat, kat henfon pun ada apps untuk nih..

tapi aku suka baca orang update pasal anak2 diorang.. sooooo comel!! rasa nak sepak2 je budak comel!

anak aku? anak aku takde still gigi.. now tengah tegar berlatih berdiri sambil lepas tangan..

kadang2 aku pelik, apesal perangai anak aku sedikit lucu and tolol.. ohhh rupanya menurun mak dia..

mungkin ada yang nak tau camno laa rupa anak si KuraKura.. ecehhh koya artis siot..

ni gambar semua dari FB aku ;



~ni zaman dia gigih merangkak~

~makan petai? ehhh takkk.. makan ikan singgang dengan nasi laa~

aku pun tak tau apesal anak aku ni kelamtam sangat.. semua benda yang berunsur kelamtam mesti dia suka.. budu je aku tak pernah suap lagi.. ha haa haaa..

 ~muka kepoh~

 ~aku tersilap potong rambut dia.. dah gaya cina bukit dah~

~dengan anak kakak aku yang beza umur 19hari~ 

~ikut sape laa mata sepet sangat ni??~

~mek dio busuk, anok dio masham~ 

~mungkin dia merasakan dia comel berbuat muka sedemikian~

ehh haaa!! banyak kot gambar aku tepek! 

anak aku terlebih vitamin kot.. dah cukur rambut masa umur 2 minggu.. now rambut panjang macam hape.. siap ada rambut gatal hokay!! rambut yang kerinting2.. melampau tol!!

sekian sahaja.. tunggu lagi mood rajin aku datang baru aku update..

p/s : aku baca semua komen korang.. appreciate it!! cuma aku adalah pemalas nak balas.. sebabbbbb........ aku malas laaa!!!